Etelä-Suomen Media ja Mediatalo Keskisuomalainen ovat nousseet isojen mediatalojen rinnalle mediaratkaisujen tavoittavuudella mitattuna. Etelä-Suomen Mediat tavoittavat nyt 1.076.000 eri kuluttajaa Uudellamaalla eli 86 % koko Uudenmaan väestöstä! Tulokset ilmenevät markkinatutkimusyritys Kantar TNS Oy:n tekemästä yhteistavoittavuustutkimuksesta.
Etelä-Suomen Median valtti ovat kattavat, tehokkaat ja tavoittavat digitaalisen ulkomainonnan kanavat eli DOOH-ratkaisut. DOOH-ratkaisut nostavat Etelä-Suomen Median kanavien nettokontaktit huikeaan 1.076.000 eri kuluttajaan ja peiton 86 % koko Uudenmaan väestöstä!
Kantarin tekemä tutkimus toteutettiin marras-joulukuussa 2021. Siinä tutkittiin ensimmäisen kerran kaikkien Etelä-Suomen Median ja Mediatalo Keskisuomalaisen medioiden yhteistavoittavuutta. Vastaajia tutkimuksessa oli 5 095 ympäri Suomen.
Kun haluat tavoittaa uusimaalaiset, olemme apunasi! Ota yhteyttä >>
DOOH – tavoita siellä missä kohderyhmäsi liikkuu
Digitaaliseen ulkomainontaan eli DOOH-kanaviin lasketaan liikenneasemanäyttöjen lisäksi myös teiden varsilla sekä kaupunkien keskustoissa olevat Big One -mediat sekä paikallisbussien että Onnibussien pikavuorojen näytöt. Etelä-Suomen Media tarjoaa kattavan näyttöverkoston koko Uudenmaan alueella, ja oman yhteyshenkilösi kautta voit helposti laajentaa kampanjasi kattamaan vaikka koko Suomen.
Hyödyntämällä DOOH-kanavia vahvistat kampanjaasi Uudellamaalla merkittävästi. DOOH-ratkaisuihin kannattaa tutustua, sillä niiden kohdennettavuus on erinomainen ja niiden kautta tavoitat tehokkaasti myös niitä ryhmiä, jotka jäävät perinteisten kanavien ulkopuolelle:
Etelä-Suomen Median printti & digi* +
- BIG ONE 192.000 nettokontaktia lisää Uudellamaalla
- Bussimedia 184.000 nettokontaktia lisää Uudellamaalla
- Liikenneasemat 127.000 nettokontaktia lisää Uudellamaalla
*ESM:n printti 1 pv + digi 7pv Uudellamaalla
Kun haluat tavoittaa uusimaalaiset, autamme mielellämme
Henkilökohtainen yhteyshenkilösi palvelee sinua tai ota meihin yhteyttä >>
Koko Etelä-Suomen Median painetut ja digitaaliset lehdet sekä digitaalinen ulkomainonta (DOOH) tavoittavat 1,5 miljoonaa suomalaista eli 82 prosenttia alueen väestöstä. Tämä tarkoittaa, että oman yhteyshenkilösi kautta saat tavoittavat ja kattavat mediaratkaisut Uudenmaan ja Pirkanmaan sekä Seinäjoen alueelle – yhden luukun periaatteella!