Ajankohtaista

Haetaan uutistoimittajia Uudellemaalle

 

Etelä-Suomen Media hakee taitto- ja sometaitoisia uutistoimittajia eri puolilla Uuttamaata sijaitseviin toimituksiinsa. Ainakin yksi työsuhteista on vakituinen.

 

Etsimme toimittajia, jotka…

  • hallitsevat erittäin hyvin inDesign-taitto-ohjelman, Plannerin, Neon sekä muut yleisimmät kuvankäsittely- ja verkko-ohjelmat
  • ovat valmiita tekemään viikonloppu- ja iltavuoroja
  • tunnistavat kirjoittavana toimittajana lukijoita kiinnostavat paikalliset uutiset, ilmiöt ja puheenaiheet
  • hallitsevat päällekkäiset juttuprosessit ja eri julkaisukanavat (printti, verkko, sosiaalinen media)
  • ovat kiinnostuneet analytiikasta ja siitä, miten jutut tavoittavat lukijoita myös verkossa

Eduksi laskemme myös esimerkiksi 

  • valokuvaustaidon
  • kyvyn kehittää julkaisua somekanavissa ja niiden analytiikkaa

Tarjoamme

  • Ajanmukaiset työvälineet ja tarvittaessa lisäkoulutuksen niiden käyttöön.
  • Mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen osana maan lehtinimikkeissä suurinta paikallis- ja kaupunkilehtikonsernia.
  • Innostuneet ja kasvuhakuiset toimitukset.

 

Lisätietoja antaa Sisältöjohtaja Joonas Romppanen, puh. 040 513 7715, sähköposti joonas.romppanen@media.fi.

Hakuaikaa on 10.10.2021 saakka. Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV osoitteessa www.keskisuomalainen.com/rekry

 

 

Etelä-Suomen Media Oy:n kotisivut

 

Etelä-Suomen Media on osa ­Mediatalo Keskisuomalaista, joka on vahva suomalainen mediakonserni. Tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä eri alojen ammattilaisille. Meillä työskentelee yli 2 000 media-alan ammattilaista erilaisissa tehtävissä. Toimimme noin 50 eri paikkakunnalla ja julkaisemme yli 90 lehti- ja verkkomediaa. Digitaalinen ulkomainontamme tavoittaa viikoittain lähes 2 miljoonaa suomalaista. Lisäksi meillä on radioliiketoimintaa sekä paino-, jakelu-, tutkimus-, digi-, kiinteistö-, markkinointi- ja viestintäliiketoimintaa. Tarjoamme työntekijöillemme mielenkiintoisia urapolkuja ja olemme mukana kehittämässä median uutta tulevaisuutta.

Tutustu meihin ja palveluihimme tarkemmin: www.keskisuomalainen.com

Yrityskylä Espoon toimintavuosi tuotti oppia ja riemunkiljahduksia

 

Etelä-Suomen Media osallistuu aktiivisena kumppanina Yrityskylä Espoon toimintaan. Olemme mukana toiminnassa Aamupostin, Länsiväylän, Nurmijärven Uutisten ja Vihdin Uutisten kanssa. Tämä tarkoittaa, että kaikilla Espoon, Kirkkonummen, Kauniaisten, Hyvinkään, Inkoon, Nurmijärven, Siuntion ja Vihdin kuudesluokkalaisilla on mahdollisuus päästä vierailemaan Espoon Yrityskylässä ja tutustumaan työelämään konkreettisten työelämän roolien kautta.

Mennyt kouluvuosi oli poikkeuksellinen kaikkialla. Muun yhteiskunnan mukana myös Yrityskylä teki pitkän digiloikan eli mahdollisti koululuokkien osallistumisen kyläpäivään etänä omalla koululla, jos Yrityskylän tiloihin ei voitu saapua.

Kulunut kouluvuosi oli onnistunut. Yrityskylä Espoossa vieraili 6200 kuudesluokkalaista, 3480 yhdeksäsluokkalaista ja 435 opettajaa. Lasten ja nuorten riemun kiljahduksia on kuultu sekä Yrityskylässä että korvaavissa päivissä koululuokissa. Työn ja työtehtävien kokeminen omakohtaisesti konkreettisten tehtävien kautta motivoi ja antaa näkemystä oman tulevaisuuden suunnitteluun.

 

Mitä oppilaat ovat Yrityskylästä mieltä?

”Oli kiva saada tehdä uutisjuttuja.” – Yrityskylä Alakoulun osallistuja

”Yrityskylä on mielestäni ollut paras kokemus ala- ja yläkoulussa ja se on tuonut paljon hauskuutta ja intoa työelämään lähtemiseen!” – Yrityskylä Yläkoulun osallistuja

”Toimittajan työ on mielenkiintoista.” – Yrityskylä Alakoulun osallistuja

”Opin, että haluamme uutisoida, emmekä saada vain voittoa.” – Yrityskylä Alakoulun osallistuja

”Oli kiva työskennellä Etelä-Suomen Mediassa! Olin päätoimittajan ja se oli hyvin kiinnostavaa, vaikka oli paljon töitä.” – Yrityskylä Alakoulun osallistuja

 

Roolimallien voima on vahva

TAT on tehnyt tänäkin vuonna tutkimuksen nuorten tulevaisuuden näkymistä työelämään eli Nuorten tulevaisuusraportin 2021. Tutkimukseen näkemyksiään kertoi tänä vuonna ennätykselliset 15 000 nuorta. Tärkeimmät tutkimustulokset ovat tässä:

  • Tyttöjen kiinnostus johtajuuteen on nousussa.
  • Sukupuolittuneet alavalinnat ovat edelleen tiukassa.
  • Vanhempien koulutustausta ja työllisyystilanne vaikuttavat vahvasti nuoren valintoihin.
  • Nuoret saavat työelämä tietoa paitsi koulusta ja vanhemmilta sekä ystäviltä, myös esimerkiksi sosiaalisesta mediasta ja pelaamalla.

 

#Tulevaisuuslupaus nostaa nuoret toiminnan keskiöön

TAT ja Yrityskylä Espoo lanseerasivat syksyllä 2020 #Tulevaisuuslupaus-kampanjan. Kampanjassa yhteistyöyritykset kiteyttävät nuorten roolin omassa toiminnassaan tekemällä #Tulevaisuuslupauksen. Etelä-Suomen Media haluaa olla mukana nuorten elämässä, joten kampanjaan mukaan lähteminen oli meille itsestään selvyys.

Etelä-Suomen Median #Tulevaisuuslupaus kuuluu:

Huomioimme nuoret uutisoinnissa ja nostamme esiin nuorten mielipiteitä. Uutisoimme luotettavasti ja faktapohjaisesti nuoria tulevaisuudessa odottavasta työelämästä. Tiivistämme yhteistyötä koulujen kanssa.

Kuluneen lukuvuoden aikana Etelä-Suomen Media oli mukana koulujen Uutisten viikossa 10 alue-, paikallis- ja kaupunkilehdellään. Pyysimme oppilaita kirjoittamaan yleisönosastokirjoituksia siitä, miten omaa paikkakuntaa voitaisiin kehittää ja mitä hyvää omalla paikkakunnalla nuorten kannalta on. Saimmekin hienosti näitä kirjoituksia ja niitä julkaistiin niin painetussa lehdessä kuin lehtien verkkopalveluissa.

Lisäksi toimituksellisiin sisältöihin on aktiivisesti nostettu kouluun ja opiskeluun, harrastuksiin ja nuorten kulttuuriin liittyviä aiheita. Nuorten näkökulman esille tuominen on meille tärkeää kuten myös työ- ja elinkeinoelämästä realistisen kuvan välittäminen.

Laatukaupunkilehdellä on paikallista painoarvoa


Laatukaupunkilehti lunastaa lupauksensa sisällöllään. Se on tinkimättömästi lukijan asialla nopeatempoisemmaksi, vaikeaselkoisemmaksi ja monimerkityksellisemmäksi muuttuvassa maailmassa.


Laatukaupunkilehti syventää paikallisuutta

Arki on kuitenkin aina paikallista. Paikallisella uutiskattauksella autamme pysymään kärryillä kahvituntikeskustelujen puheenaiheissa ja ymmärtämään ajankohtaisia paikallisia ilmiöitä – ovat ne sitten yhtä kaupunginosaa, aluetta tai koko kaupunkia koskevia.


Laatukaupunkilehti kirjoittaa paikkakunnan tarinaa

Laatukaupunkilehti tarjoaa aitoa ja ainutlaatuista lähiuutisjournalismia. Se kasvaa ja muuttuu paikkakunnan mukana ja kirjoittaa sen tarinaa. Laatukaupunkilehti kaivaa perusteellisesti, uutisoi ripeästi, seuraa pitkäjänteisesti, analysoi kattavasti – ja vaikuttaa paikallisesti. Siksi paikallinen painoarvo on suuri.


Laatukaupunkilehti on kulttuurivaikuttaja

Laatukaupunkilehti kohottaa myös arjen yläpuolelle. Se tarjoaa vankan astinlaudan ainutlaatuiselle ja monipuoliselle kaupunki- ja paikalliskulttuurille. Laatukaupunkilehti esittelee menot, ruokapaikat, kulttuuri-ilmiöt sekä tutustuu uusiin ihmisiin ja kertoo, mitä tutuille kuuluu. Kulttuurivaikuttajana laatukaupunkilehti on itsekin kiinteä osa kaupunkikulttuuria.


Laatukaupunkilehti
puhuttaa, puhuttelee ja vaikuttaa

Laatukaupunkilehti tukee kuntalaisdemokratiaa ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Paras keino on luotettavan tiedonvälityksen ohella asiallisen ja osallistujilleen turvallisen paikallisen keskustelukulttuurin tukeminen. Se jakaa monipuolisesti puheenvuoroja kiinnostaville paikallisille näkökulmille ja avauksille. Kun lehti ottaa pääkirjoituksissaan kantaa, perustelut kerrotaan avoimesti.


Laatukaupunkilehti on turvallinen ja luotettava ympäristö mainostajalle

Journalistisesti hyvässä kunnossa oleva lehti palvelee myös kaupallisia asiakkaita. Monipuolinen ja runsas mainoskattaus on samalla lehden palvelu lukijoille.

Laatukaupunkilehti kuuntelee lukijaa. Jos lupaukset eivät mielestänne jatkossa täyty, otamme palautetta vastaan.


Laatukaupunkilehtemme

 

Etelä-Suomen Median lehti-integraatio valmistui poikkeuksellisen nopeasti

Uudistuneet tuotteet ovat ilmestyneet!

Karprint Oy:ltä yrityskaupassa Etelä-Suomen Medialle siirtyneiden paikallis- ja kaupunkilehtien Karkkilan Tienoon, Luoteis-Uusimaan, Lopen Lehden sekä Helsingissä ilmestyvien kaupunginosalehtien Kallio-lehden, Munkin Seudun ja Rööperin Lehden julkaisutoiminta on käynnistynyt uudella kustantajalla rivakasti.

Lehtikuusikko on saanut poikkeuksellisen nopeasti käydyn integraation myötä mm. uudistuneet ulkoasut sekä nykyaikaiset verkkopalvelut, jotka palvelevat paikallisia lukijoita entistä paremmin.

Integraatio on saatu maaliin nopeasti, sillä yrityskaupat käteltiin 16.12.2020 ja liiketoiminta sekä lehtien julkaisu siirtyi uudelle omistajalle 1.2.2021. Henkilökunnan tiiviin yhteistyön sekä ammattitaitoisen osaamisen myötä uusien tuotteiden julkaisu on lähtenyt käyntiin mallikkaasti. Lukijoilta onkin jo saatu hyvää palautetta uudistuneista tuotteista. Lehtiemme tärkein voimavara on paikallisuus. Vuorovaikutus paikallisten tekijöiden ja lukijoiden kanssa sekä positiivinen ja rakentava palaute ovat meille ensiarvoisen tärkeitä.

Taustaa

Mediatalo Keskisuomalaiseen kuuluva Etelä-Suomen Media Oy osti joulukuussa Karprint Oy:n kustantamat paikallis- ja kaupunkilehdet Karkkilan Tienoon, Luoteis-Uusimaan, Lopen Lehden sekä Helsingissä ilmestyvät kaupunginosalehdet Kallio-lehti, Munkin Seutu ja Rööperin Lehti. Lehtien liiketoiminta siirtyi uudelle omistajalle 1.2.2021. Uusi mediakokonaisuus on luontainen jatkumo Mediatalo Keskisuomalaisen kasvussa. ”Kaupassa konserniin siirtyvät paikallis- ja kaupunkilehdet ovat lukijoidensa arvostamia medioita ja sopivat erinomaisesti kasvavaan mediaperheeseen”, sanoo Mediatalo Keskisuomalaisen konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi.

”Karkkilan Tienoo, Luoteis-Uusimaa ja Lopen Lehti täydentävät Mediatalo Keskisuomalaisen paikallislehtitarjoamaa läntisellä Uudellamaalla ja Kanta-Hämeessä Riihimäen seudulla. Meillä ei ole ollut julkaisuliiketoimintaa Karkkilassa – kaupan myötä vahvistamme asemaamme Uudenmaan johtavana paikallismediana”, sanoo Etelä-Suomen Median paikallisjohtaja Karri Kannala.

Kallio-Lehti, Munkin Seutu ja Rööperin Lehti puolestaan vahvistavat Mediatalo Keskisuomalaisen kaupunkilehtitarjoamaa pääkaupunkiseudulla. ”Helsingin Uutiset on ilmestynyt vuoden 2020 alusta kuutena eri aluepainoksena – Kallio Lehti, Munkin Seutu ja Rööperin Lehti avaavat meille uusia liiketoimintamahdollisuuksia sekä väylän tavoittaa lisää lukijoita”, Kannala näkee.

Tutustu uusiin tuotteisiimme tarkemmin alta:

Lopen Lehti 
Luoteis-Uusimaa
Karkkilan Tienoo
Kallio-Lehti
Munkin Seutu
Rööperin Lehti

Mainostaja, hyödynnä paikallisesti vahva näkyvyys ja tutustu media- ja mainostarjontaamme tästä!

Yrityskylä-yhteistyö rakentaa nuorten käsitystä työelämästä

Etelä-Suomen Media on tehnyt jo pitkää yhteistyötä Yrityskylä Espoon kanssa. Yrityskylä-toiminnassa lapset ja nuoret viettävät päivän Yrityskylässä tutustuen konkreettisesti erilaisiin työelämän rooleihin ja ammatteihin.

Yrityskylä Espoon toimintaan on tänä lukuvuonna osallistunut tammikuun loppuun mennessä 2300 kuudesluokkalaista. Korona vaikuttaa myös Yrityskylän toimintaan. Yrityskylä Espoon alueen kunnilla on käytössä tällä hetkellä hybridimalli eli osa luokista tulee paikan päälle ja osalla on käytössä Yrityskylä-päivä koulussa -toteutus. Myös koululla toteutettu päivä on elämyksellinen ja sen aikana oppilaat saavat aidon kokemuksen siitä, mitä toimiminen kansalaisena, kuluttajana sekä työntekijänä on.

Etelä-Suomen Media tuo esiin lapsia ja nuoria koskevia teemoja medioissaan. Faktapohjainen uutisointi rakentaa nuorille realistista kuvaa heitä odottavasta työelämästä. Kunnioitamme nuorta lukijaamme.

Etelä-Suomen Media aktiivisesti mukana koulujen Uutisten viikossa

Viime viikko oli kouluissa Uutisten viikko, jonka monet meistä muistavat nimellä Sanomalehtiviikko. Etelä-Suomen Median lehdistä Aamuposti, Helsingin Uutiset, Keski-Uusimaa, Loviisan Sanomat, Länsiväylä, Länsi-Uusimaa, Sipoon Sanomat, Tamperelainen, Uusimaa ja Vantaan Sanomat olivat aktiivisesti mukana Uutisten viikossa.

Kaikkien lehtien näköislehdet ovat vapaasti luettavissa ja opetuksessa avoimesti käytettävissä. Painettuja lehtiä tarjottiin 6.- ja 9.-luokkalaisten sekä abiturienttien käyttöön. Painettuja lehtiä toimitettiin kouluille lähes 33.200 kappaletta. Lehdet ottivat teemaviikon puitteissa vastaan nuorten ja lasten yleisönosastokirjoituksia.

 

Mistä tunnistaa ”Fake Newsin”?

Etelä-Suomen Media haluaa olla mukana vahvistamassa medialukutaitoa ja oppimista kouluissa. Etelä-Suomen Media haluaa aktiivisesti tuoda nuorten ääntä kuuluviin.

Uutisten viikon teemana oli tällä kertaa Väärä tieto leviää nopeammin kuin mikään virus. Teemaviikolla pohdittiin, mistä tunnustaa ”fake newsin” ja miten väärää tietoa vastaan voi suojautua.

Tiedätkö sinä? Uutisten viikon kuvamateriaaleihin on kiteytetty oleellisin:

#Tulevaisuuslupaus tukee nuorten siirtymistä työelämään

Etelä-Suomen Media on seitsemättä lukuvuotta mukana Yrityskylä Espoon toiminnassa.

Yrityskylä viettää tänä vuonna 10-vuotissyntymäpäiviä ja juhlistaa merkkivuotta tulevaisuuden uskoa valavalla viestintäkampanjalla. Kampanjan tarkoitus on herättää keskustelua ja edistää nuorten sujuvampaa siirtymistä työelämään.

Juuri nyt tarvitaan uskoa tulevaisuuteen. Nuoret tarvitsevat tukea heidän omilla poluillaan.

Etelä-Suomen Media tukee tulevaisuuden lupauksia tekemällä seuraavan #Tulevaisuuslupauksen:

Huomioimme nuoret ja nuorten mielipiteet lehtemme arjessa.

Kunnioitamme nuorta lukijaa. Tarjoamme kaikille lukijoillemme sisältöä, jossa nuoret saavat äänensä kuuluviin. Uutisoimme luotettavasti nuoria tulevaisuudessa odottavasta työelämästä. Tiivistämme yhteistyötä koulujen kanssa.

Joka vuosi yli 5000 oppilasta osallistuu Yrityskylä Espoon toimintaan. Tänä vuonna Etelä-Suomen Median lehdistä Yrityskylässä mukana ovat Länsiväylä, Aamuposti, Vihdin Uutiset ja Nurmijärven Uutiset. Kaikki Espoon, Kirkkonummen, Kauniaisten, Hyvinkään, Inkoon, Nurmijärven, Siuntion ja Vihdin kuudesluokkalaiset pääsevät tänäkin lukuvuotena vierailemaan Espoon Yrityskylässä. Lisäksi Yrityskylä Espooseen on keskitetty Uudenmaan ruotsinkielinen Yrityskylä-toiminta.

– Sosiaalisen median ja valeuutisten vuoksi mediakasvatuksen rooli on viime vuosina vain korostunut. Luotettavan, faktapohjaisen journalismin kysyntä on nyt suurempi kuin koskaan ennen. Lisäksi pidän erittäin tärkeänä, että jokainen nuori saa Yrityskylän kautta kosketuksen paikallisten yritysten toimintaan ja tulevaisuudessa odottavaan työelämään, sanoo Etelä-Suomen Median paikallisjohtaja Karri Kannala.

Etelä-Suomen Median lisäksi Yrityskylä Espoon toiminnassa ovat mukana muun muassa Fortum, Kesko, Nordea ja Orion. Yrityskylä-toimintaa koordinoi Talous ja nuoret TAT. Espoon Yrityskylän toiminnasta löydät lisätietoja Yrityskylän kotisivuilta.

Etelä-Suomen Media tuomassa mediakasvatusta Espoon Yrityskylässä

Etelä-Suomen Media on nyt seitsemättä lukuvuotta mukana Yrityskylä Espoon toiminnassa. Joka vuosi yli 5000 oppilasta osallistuu Yrityskylä Espoon toimintaan. Tänä vuonna Etelä-Suomen Median lehdistä Yrityskylässä mukana ovat Länsiväylä, Aamuposti, Vihdin Uutiset ja Nurmijärven Uutiset.

Kaikki Espoon, Kirkkonummen, Kauniaisten, Hyvinkään, Inkoon, Nurmijärven, Siuntion ja Vihdin kuudesluokkalaiset pääsevät tänäkin lukuvuotena vierailemaan Espoon Yrityskylässä. Lisäksi Yrityskylä Espooseen keskitetty Uudenmaan ruotsinkielinen Yrityskylä-toiminta.

– Tänä vuonna Yrityskylä-vierailut alkavat marraskuussa tehostetuin hygieniatoimenpitein. Yrityskylään liittyvän oppimiskokonaisuuden opettajakoulutukset puolestaan on tänä vuonna järjestetty etäyhteyksin, kertoo aluepäällikkö Heidi Enbacka.

Ennen Yrityskylä vierailu oppilas tekee oppitunneilla muun muassa työhakemuksen, jolla voi hakea työtä esimerkiksi oman paikkakuntansa lehden päätoimittajana tai myyntipäällikkönä. Kuudesluokkalaiset tulevat oppituntien jälkeen päiväksi Yrityskylään ja tutustuvat yritystoimintaan oman pienoisyrityksensä kautta.

– Sosiaalisen median ja valeuutisten vuoksi mediakasvatuksen rooli on viime vuosina vain korostunut. Luotettavan, faktapohjaisen journalismin kysyntä on nyt suurempi kuin koskaan ennen. Lisäksi pidän erittäin tärkeänä, että jokainen nuori saa Yrityskylän kautta kosketuksen paikallisten yritysten toimintaan ja tulevaisuudessa odottavaan työelämään, sanoo Etelä-Suomen Median paikallisjohtaja Karri Kannala.

Etelä-Suomen Median lisäksi Yrityskylä Espoon toiminnassa ovat mukana muun muassa Fortum, Kesko, Nordea ja Orion. Yrityskylä-toimintaa koordinoi Talous ja nuoret TAT. Espoon Yrityskylän toiminnasta löydät lisätietoja Yrityskylän kotisivuilta.

Kuva: Aapo Rainio

Mediatalo Keskisuomalainen toimittaa digitaaliset näytöt HSL:n busseihin

Mediatalo Keskisuomalaiseen kuuluva Neonmedia Oy toimittaa Helsingin seudun busseihin ja lautoille uudet näyttötaulut. Maaliskuussa 2021 näyttöjä on kaikkiaan 122 runkolinjojen bussissa. Suomenlinnan kolme lauttaa saavat näytöt näiden jälkeen.

Uusilla näytöillä matkustaja näkee reaaliaikaista etenemisinformaatiota ja HSL:n muuta viestintää. Isot näytöt mahdollistavat viestinnän myös kaksikielisesti. Informaationäyttö on bussin etuosassa ja bussin etu- sekä takaosaan tulee myös mainosnäytöt.

HSL:n matkustajainfotiimin vetäjä Joona Packalén sanoo, että matkustajakokemuksen kehittämiseksi HSL tekee pitkäjänteistä kehitystyötä. ”Bussimatkustajalle halutaan tarjota parempaa tietoa matkan etenemisestä. Kun kohderyhmiä on erilaisia, tarjoamme myös muuta tietoa säätiedosta uutisiin”.

Mainosnäytöillä näytetään HSL:n omia tiedotteita, mainontaa ja reittien mukaan Helsingin Uutisten, Länsiväylän ja Vantaan Sanomien paikallisuutisia.

Uudistus koskettaa isoa matkustajamäärää,
sillä HSL:n linja-autoissa tehtiin viime vuonna 175 miljoonaa matkaa.

Informaatiotekniikan kehittäminen keskittyy HSL:n runkolinjojen busseihin ja näytöllisten bussien määrä kasvaa vuosittain. Suomenlinnan ja Kauppatorin kolmelle lautalla tavoitetaan vuosittain 2,2 miljoonaa matkustajaa ja heistä suuri osa on turisteja.

”Saamme tästä ykköstuotteen digitaalisen ulkomainonnan asiakaskampanjoihin. Digitaalisen ulkomainonnan palveluiden avulla tavoitamme pääkaupunkiseudulla niin joukkoliikenteen käyttäjät ja kuin yksityisautoilijatkin. Lukijanäkökulmasta HSL:n busseihin tulevat näytöt tarjoavat erinomaisen rajapinnan tavoittaa uutta kohderyhmää printti- ja verkkolukijoidemme rinnalle”, sanoo Etelä-Suomen Median paikallisjohtaja Karri Kannala.

Kaikkiaan Mediatalo Keskisuomalaisella on Suomessa jo 926 Neonmedian asentamaa digitaalista bussinäyttöä. Bussinäyttöjä on myös kaupunkien välisessä kaukoliikenteessä. DOOH-kokonaisuuteen kuuluu bussimainonnan lisäksi myös 1320 digitaalista liikenneasemamediaa huoltoasemilla ja 70 digitaalista Big One -ulkonäyttötaulua ympäri Suomea.

Etelä-Suomen Media on osa Mediatalo Keskisuomalaista.

 

››› Kiinnostuitko digitaalisista ulkomainonnan ratkaisuistamme? Ota yhteyttä tästä, mediamyyntimme kertoo mielellään lisää!

 

Sanomalehti Uusimaan isännöimä Clean World Porvoo -tapahtuma kokoaa Campukselle huippuosaajia

Sanomalehti Uusimaa järjestää yhteistyökumppaneidensa kanssa Clean World Porvoon 1. syyskuuta virtuaalitapahtumana. Tapahtuma oli tarkoitus järjestää jo huhtikuussa Haaga-Helian Porvoon Campuksen tiloissa, mutta koronakevät muutti suunnitelmat.

Nyt Campus-toteutus on muutettu virtuaalitapahtumaksi, mutta ohjelmasisältöä ei ole muutettu, iloitsee tapahtuman tuottaja Ella Heimonen Yritysviestintä Informista. Virtuaalitapahtuman puhujina kuullaan arvostettuja asiantuntijoita ja vaikuttajia, joita kaikkia yhdistää edelläkävijyys, Heimonen muotoilee.

Tapahtuma striimataan Haaga-Helian Porvoon Campukselta verkkolähetyksenä. Tapahtuman osallistujat pääsevät seuraamaan suoraa lähetystä Campukselta esimerkiksi työpaikan tai kotiverkon kautta.

Tapahtumassa on puhumassa mm. sisäministeri Maria Ohisalo ja maailmaa kiertänyt dokumentaristi ja televisiotähti Arman Alizad. Tapahtuman yhteistyökumppaneina toimivat Porvoon kaupunki, Neste, Ensto ja Lamor.

>> Tapahtuman lisätiedot, ohjelman ja ilmoittautumisen löydät täältä!