Referenssit

Etelä-Suomen Media on Uudenmaan johtava paikallismedia, jonka kautta saat tehokkaat markkinointikampanjat ja mainosratkaisut helposti ja nopeasti yhdellä kontaktilla. Palvelumme kattavat kaiken aina suunnittelusta toteutukseen, tulosten analysointiin ja jatkotoimenpiteisiin saakka. Olemme osa Mediatalo Keskisuomalaista ja asiakkaanamme sinulla on käytössäsi koko konsernin mediaverkosto, joka tavoittaa yli 2 miljoonaa suomalaista joka viikko!

Tutustu alta case-esittelyihin ja lue miten yhteistyö kanssamme on tuottanut tulosta!

Kiinnostuitko palveluistamme? Varaa ilmainen markkinointikartoitus tästä!

 

Autokorjaamo Viinikka / Mekonomen Group

Vantaan Sanomat toimii!

Autokorjaamo Viinikka Vantaalla kuuluu Mekonomen Group:iin, joka on Pohjoismaiden suurin autokorjaamo-, varaosa- ja tarvikeketju. Ketjulla on oma tukkuliike sekä yli 460 myymälää ja yli 3400 Franchising korjaamoa. Yritys on 11 vuotta vanha ja yhteistyö Etelä-Suomen Median kanssa on jatkunut yhtä pitkään.

Autokorjaamo Viinikka käyttää mainonnassaan Etelä-Suomen Median suurimpia kaupunkilehtiä, Vantaan Sanomia ja Helsingin Uutisia. Yhteistyösopimus mainonnasta tehdään aina vuodeksi kerrallaan, mikä on vallitsevissa olosuhteissa melko harvinaista. Mainospaikkana toimii lehden etusivu. Vantaan Sanomien osalta lisänäkyvyyttä haetaan myös verkossa kaksi kertaa kuukaudessa Boksipaketin muodossa.

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Vantaan Sanomien tehokkuuteen mediana. Kun sisällytämme ilmoitukseen jonkin erikoistarjouksen, huomaamme mainonnan vaikuttavuuden lähes välittömästi liikkeessämme.”

Eveliina Viinikka, huoltoneuvoja, Autokorjaamo Viinikka


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta
Käytetyt mediat: Vantaan Sanomat, Helsingin Uutiset

Autopesu-Center Nummela


Suoramarkkinointi buustaa Autopesu-Center Nummelan liiketoimintaa

Autopesu-Center Nummela on autojen täyshoitola, joka tarjoaa autojen sisä- ja ulkopesua, vahauksia, myllytyksiä ja renkaiden vaihtoa – kaikkea sitä, miten autoaan rakastava haluaa autolleen tarjota. Tasokas työnlaatu, monipuoliset palvelut ja joustava, asiakkaan aikataulut huomioiva palvelu pitävät Autopesu-Center Nummelan asiakkaat tyytyväisenä.

Autopesu-Center Nummelan pääsääntöinen markkinointikanava on suoramainonta. Autopesu-Center Nummela iskee asiakaskuntaan kahdesti vuodessa ennen sesongin alkua suoramainonnalla – ja yrittäjä on tyytyväinen. Osoitteeton suoramainonta on tehokasta, kun haluat tavoittaa laajasti. Se on tarkasti kohdennettavissa – halusitpa näkyvyyttä sitten tietyllä alueella, koko kaupungissa tai vaikka valtakunnallisesti. Se on tavoittavaa ja erittäin luettua, mutta kustannuksiltaan edullista. Suoramainonta tukee myös asiakasrajapinnassa; suoramainoksen numeroidut tarjoukset helpottavat asiakaspalvelussa.

”Ilman suoramainosta ei meillä olisi yritystoimintaa. Suoramainos toimii loistavasti. Se otetaan talteen, säilytetään ja tullaan autopesuun.”

 – Sami Aarol, yrittäjä, Autopesu-Center Nummela

 

Bistro Gustaf

Printti-ilmoittelu laajentaa kohderyhmää ravintoloitsijan omien kanavien ulkopuolelle

Porvoolainen ravintola Bistro Gustaf on sanomalehti Uusimaan pitkäaikainen tyytyväinen ilmoittaja-asiakas. Bistro Gustaf on osa porvoolaista ravintolakaupunkia ja sen erikoisuuksiin kuuluvat teema- ja erikoisviikot. Näkyminen Etelä-Suomen Median lehti Uusimaassa täydentää ravintolan mediamixiä ja laajentaa kohderyhmän kattamaan koko laajan asiakaskunnan – sinne minne some ei yllä, siellä tavoittaa vahva, perinteinen printti.

Viikonlopun numerot toimivat erityisen hyvin:

”Huomaamme ravintolassa, että lehteä luetaan erityisesti viikonloppuisin. Asiakkaat kysyvät ilmoituksissa olleita annoksia ja tuotteita. Viikonlopun numerot toimivat meillä erityisen hyvin.”

Mika Gehör, ravintoloitsija, Bistro Gustaf

Cara fashion

Henkilökohtaista palvelua ja Aamupostin mediamyynnin vahva paikallistuntemus yrittäjän tukena

Cara fashion on naisten vaatteiden erikoisliike Riihimäellä. Yhteistyö Etelä-Suomen Median lehden Aamupostin kanssa on jatkunut pitkään, ja Cara fashionin kokemukset Aamupostin kanavissa ilmoittelusta ovat olleet erittäin positiiviset.

Cara fashionin ja Aamupostin välinen yhteistyö sai uuden vaiheen yrittäjän vaihdoksessa. Uudelle yrittäjälle pitkään jatkunut yhteistyö on ollut hyödyllinen voimavara:

”Olen saanut Aamupostin mediamyynniltä henkilökohtaista ja erittäin avuliasta palvelua. Minua on tuettu mediavalikoiman kehittämisessä ja ideoitu kanssani liikkeeni tarpeisiin sopivia tapoja näkyä.”

– Jonna Mäkilä, yrittäjä, Jocara Oy

Liikkeen uudelleen lanseeraus onnistui eriomaisesti: uusi alku on saanut asiakkailta todella positiivista palautetta.

Ilmoittelu Aamupostissa näkyy Cara fashionissa välittömästi: liikkeessä asioivat kysyvät aktiivisesti ilmoituksissa olleita tuotteita sekä niiden koko- ja värivaihtoehdoista.

”Ilmoittelu Aamupostissa on tuonut meille juuri haluttuja tuloksia: asiakkaita sekä myyntiä.”

– Jonna Mäkilä, yrittäjä, Jocara Oy

Cara fashionin mediavalikoimaan tulee jatkossakin kuulumaan Aamupostin kanavat. Erityisesti printin ja verkon yhdistelmän Cara fashion kokee tavoittavan tehokkaasti halutun kohderyhmän.

EnePro

Ilmoittelu Uusimaassa täyttää varauskirjat

Porvoolainen energiatehokkuusratkaisuja tarjoava EnePro Oy on Etelä-Suomen Median aluelehti Uusimaan uudempia ilmoittaja-asiakkaita. EneProlla ollaan tyytyväisiä Uusimaassa näkymisen vaikuttavuuteen ja tehoon – ilmoittaminen on suoraan verrannollinen saatuisin yhteydenottoihin:

EnePron toimialaa on kaikenlaisten kiinteistöjen energiatehokkuusratkaisut – kotien, kiinteistöjen, mökkien. Mökkiläiset lukevat mökkikuntansa paikallista lehteä ja tilaavat mökillä toimineita palveluja myös koteihinsa. EnePro kertookin saaneensa tilauksia myös pääkaupunkiseudulle ilmoittamalla alun perin Uusimaassa.

Säännöllisyys ilmoittelussa sataa Enepron laariin:

”Asiakkaat mainitsevat usein, että ovat nähneet mainoksemme monta kertaa lehdessä ja että ovat harkinneet soittamista pidempään. Ilmoittaminen säännöllisesti on siis tärkeää. Oman kokemuksemme pohjalta suosittelemme printtimediaa: fyysinen paperilehti tuo konkretiaa ja uskottavuutta – ja sitä kautta asiakkaita.”

Albert Nordström ja Matias Virtanen, yrittäjät, EnePro Oy

Itä-Uudenmaan Osuuspankki

Digikanavien seurantadata ja yhden luukun periaate hyödyttävät ilmoittajaa

Itä-Uudenmaan Osuuspankin brändikampanjoilla on pitkät perinteet Etelä-Suomen Median itäisen lehtiryhmän lehdissä: Uusimaassa, Loviisan Sanomissa ja Sipoon Sanomissa. OP:ssa ollaan erittäin tyytyväisiä osaavaan mediamyyntiin, joka avaa ilmoittelulle ovet useisiin eri medioihin yhden henkilön ja kontaktin kautta.

”Uusimaa on se päämedia Itä-Uudellamaalla. Uusimaan mediamyynnin kautta saamme haluamamme näkyvyyden myös toimialueemme muihin medioihin. Tämä käy meidän kannaltamme näppärästi oman, tutun yhteyshenkilömme kautta. Suosittelen Uusimaata mediamixin mutta myös viikoittaisten laajalevikkien vuoksi. Olemme hyödyntäneet peittojakeluja ja olemme tyytyväisiä saamiimme tuloksiin.”

Itä-Uudenmaan Osuuspankki on laajentanut rohkeasti ilmoittelua printin ohella myös sähköisiin kanaviin.

”Digikanavien ehdoton etu on tulosten seurattavuudessa: jokainen klikkaus ja materiaalin parissa vietetty aika raportoidaan ilmoittajalle, mikä auttaa meitä kehittämään ilmoitteluamme edelleen.”

Petri Mantere, Itä-Uudenmaan Osuuspankki

K-Supermarket Tarmola, Porvoo

Paikallisessa ykkösmediassa näkymällä otat haltuun näkyvyyden ilmaherruuden

Etelä-Suomen Median aluelehti Uusimaan pitkäaikainen etusivun ilmoittaja-asiakas on K-Supermarket Tarmola. Vuodesta 2009 jatkunut yhteistyö on rikastuttanut Uusimaan lukijakokemusta hyvillä tarjouksilla ja tiedoilla paikallisista palveluista.

”Ilmoittelu Uusimaassa on meille tärkeä imagojuttu. Paikallisessa ykkössanomalehdessä ilmoittelevat ne parhaat yritykset. Uusimaan kanavissa näkymällä luomme haluamaamme mielikuvaa ja otamme haltuun näkyvyyden ilmaherruuden. Olemme aktiivinen paikallinen toimija ja annamme asiakkaalle syyn valita meidät.”

Mediamyynnin kanssa asiat sujuvat hyvin ja pelisäännöt ovat pitkän yhteistyön tuloksena selkeät. Erityisesti ilmoitusten laatu saa kauppiaalta ylistystä:

”Uusimaassa osataan tuottaa luovaa, freesiä ilmoitusmateriaalia, ja mikä upeaa, työn laatuun voi aina luottaa. 12 vuoden yhteistyö on sujunut moitteetta, ilman kiusallisia virheitä. Täydet propsit superammattilaiselle, Mediaseppien Nina Salolle.”

Jani Heinänen, kauppias, K-Supermarket Tarmola

Laatukoru

Toimivaa yhteistyötä yhden luukun periaatteella!

Laatukoru on vuodesta 1972 asti Suomessa toiminut perheyritys, joka valmistaa vahvalla asiantuntijuudella laadukkaita ja yksilöllisiä koruja sekä myy koruja ja kelloja elämämme tärkeimpiin hetkiin ja saavutuksiin. Laatukoru palvelee 13 myymälässä sekä verkkokaupassa. Laatukorusta löydät alan huippubrändit sekä oman kultasepänverstaan valmistamat Silván-timanttikorut.

Yhteistyö Etelä-Suomen Median lehtien Helsingin Uutisten, Länsiväylän, Vantaan Sanomien ja Aamupostin kanssa on jatkunut jo useiden kymmenien vuosien ajan. Laatukoru vannoo printti-ilmoittelun nimeen ja siksi Etelä-Suomen Median lehdet kuuluvat mediavalikoimaan.

”Toimivan yhteistyön perustana on se, että asioiminen Etelä-Suomen Median kanssa on helppoa, vaivatonta ja ennen kaikkea kustannustehokasta yhden luukun periaatteella toimivaa. Kaikki mediaostot tapahtuvat yhden yhteyshenkilön kautta.”

”Erityisen hyvin mainonta printissä toimii kampanjalähtöjen, kuten alennus- ja juhlakampanjoiden yhteydessä”, toteaa Laatukorun toimitusjohtaja Ari Silvan. Printin ohella myös sähköiset kanavat ovat käytössä.

– Ari Silvan, toimitusjohtaja, Laatukoru


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta
Käytetyt mediat: Aamuposti, Helsingin Uutiset, Länsiväylä, Vantaan Sanomat

LähiTapiola Pirkanmaa

Monipuoliset näkyvyysratkaisut yhden katon alta

LähiTapiola Pirkanmaa Keskinäinen Vakuutusyhtiö on laatukaupunkilehti Tamperelaisen pitkäaikainen ilmoittaja-asiakas. Tamperelaisen kanavissa näkymällä LähiTapiola on rakentanut sekä brändimielikuvaa pirkanmaalaisena vakuutusyhtiönä, jossa on helppo asioida, kuin myös hakenut suoraa myyntiä. Viimeisimpänä yhteistyönä on tehty vuoden mittainen kokonaisuus printti-ilmoittelua, display-mainontaa ja Nysse-näkyvyyttä, mikä tarkoittaa DOOH-näkyvyyttä Tampereen Nysse-bussilinjoilla.

Yhteistyö Tamperelaisen kanssa sujuu hyvin. Yhteistyössä on lämpöä ja luottamusta. Tamperelainen on osa isoa kokonaisuutta, mutta tekeminen on siitä huolimatta välitöntä ja sieltä kumpuaa läheisyys. Pidetään huolta, puolin ja toisin.”

Hanna Kurikko, markkinointipäällikkö, LähiTapiola Pirkanmaa

LähiTapiola Pirkanmaassa on todettu, että laatukaupunkilehti Tamperelainen tavoittaa hyvin Tampereella mutta myös ympäristökunnissa. Kattavuus on alueella hyvä. Myös yhteistyö saa kiitosta: Tamperelaisen myynninasiantuntijat tarjoavat aktiivisesti uusia ideoita ja kampanjaehdotuksia.

Noblessa-keittiöt

Paikalliset asiakkaat tavoitetaan parhaiten paikallisella sanomalehdellä!

Noblessa-keittiöt on Suomessa vuodesta 2011 toiminut keittiövalmistaja, jolla on laaja 33 myymälän verkosto eri puolilla Suomea. Noblessa-keittiöt on keittiövalmistajien numero yksi Euroopassa. Tuhansien tyytyväisten suomalaisasiakkaiden ansiosta kasvuvauhti on ollut esimerkillistä: Noblessasta on kehittynyt nopeimmin kasvava keittiöbrändi Suomessa työllistäen jo yli 140 suomalaista.

Noblessa-keittiöiden myymälöistä neljä sijaitsee Etelä-Suomen Median tilattavien sanomalehtien, Aamupostin, Keski-Uusimaan ja Länsi-Uusimaan vaikutusalueilla.

”Yhteistyö Etelä-Suomen Median lehtien kanssa on helppoa ja vaivatonta, koska palvelu toimii ns. yhden luukun periaatteella. Kaikki mediaostot saa hoidettua saman yhteyshenkilön kautta.” 

Yhteistyö Etelä-Suomen Median lehtien kanssa on jatkunut menestyksekkäänä jo vuosia ja paikallisena toimijana yritys kokee tärkeänä näkyä siellä missä asiakkaat ovat. Printti pitää pintansa ja siksi Etelä-Suomen Median paikalliset sanomalehdet toimivat oivana kanavana viestin kohdentamiseen. Printin ohella myös display-mainonta lehtien verkkosivuilla on toiminut. Maaliskuun lopun korona-piikistä huolimatta Noblessa-keittiöt jatkoi viikoittaista mainostamista jokaisella paikkakunnalla korostaen varovaisuutta myymälässä asioidessa. Näkyvyyttä oli niin printissä kuin sähköisissä kanavissakin. Mainonta oli pääosin muistuttavaa mainontaa. Parhaillaan meneillään oleva syksyn kampanja näkyy monikanavaisesti myös Etelä-Suomen Median printissä ja verkkosivuilla.

”Paikallista printtituotetta tarvitaan edelleen. Se toimii muistuttavana mainontana erikoisliikkeen palvelusta, kampanjoista ja tarjouksista. Säännöllinen esilläolo paikallisessa sanomalehdessä on tärkeää” Hyvinkään, Riihimäen, Lohjan ja Järvenpään myymälöiden kauppias Antti Willströmin toteaa.

– Antti Willström, Willsip Oy / Noblessa-keittiöt 


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta
Käytetyt mediat: Aamuposti, Keski-Uusimaa, Länsi-Uusimaa

OP Koti

Mutkaton yhteistyö ja printtimainonta toi positiivista näkyvyyttä!

OP Koti haluaa olla suunnannäyttäjä Uudenmaan kasvavassa asuntomarkkinoinnissa.

”Sujuva ja mutkaton yhteistyö Etelä-Suomen Median kanssa on tuottanut meille positiivista näkyvyyttä ja olemme onnistuneet lisäämään vetovoimaamme sekä asiakkaiden että henkilöstömme silmissä.”

Tuomas Tyrsky, toimitusjohtaja, OP Koti Uusimaa


Mainosmuoto: Printtimainonta
Käytetyt mediat: Länsiväylä, Länsi-Uusimaa, Vihtin Uutiset

Pintxo

Laatukaupunkilehti Tamperelaisen matkassa Pintxo-ruokafestivaaleille

Tampereella jo yhdeksättä kertaa järjestettyyn Tamperrada Pintxo-fiestaan ja -kisaan osallistui syykuun ensimmäisellä viikolla kymmeniä ravintoloita ja ruokapaikkoja. Sekä kilpailun tuomaristo että kiertelevät herkuttelijat valitsevat mielestään gastronomisesti mielenkiintoisimman pintxon kymmenien kisa-annosten joukosta.

Mikko Reinikka, kilpailun järjestäjä ja mainostoimisto Albert Hall:n omistaja, käytti festivaalien mainonnassa laatukaupunkilehti Tamperelaista.

”Printtilehdessä mainostimme kahdella kokosivun ilmoituksella. Ilmoitukset todella toimivat, sillä moni vierailija kiersi ravintoloissa lehdestä leikattu ilmoitus mukanaan.”

– Mikko Reinikka, Editor-in-chief, Pintxo Food & Culture Magazine

Pirilän Kukkatalo

Vahva panostus paikalliseen mediaan!

Pirilän Kukkatalo on täysin kotimainen puutarha-alan perheyritys. Yritys on perustettu Raisiossa vuonna 1994 Pirilä-nimi

selle asuinalueelle. Tänä päivänä puutarhakeskuksia on Tuusulassa, Riihimäellä, Helsingin Torpparinmäessä, Salossa ja Kaarinassa. Keväällä 2021 yritys laajentuu Tampereelle, jonne avataan seitsemäs myymälä.

Pirilän Kukkatalo panostaa vahvasti printtimediaan ja käyttää Etelä-Suomen Median lehdistä sekä tilattavia sanomalehtiä että kaupunkilehtiä: Keski-Uusimaata, Aamupostia, Länsi-Uusimaata, Helsingin Uutisia, Vantaan Sanomia, Keski-Uusimaa Viikkoa ja Aamuposti Viikkoa. Sopimus mediatilan ostamisesta tehdään koko vuodeksi kerrallaan ja samalla ilmoitukset varataan lehtiin.

”Puutarha-ala on varsin vakaa ja ennustettava. Kevät ja kesä olivat myynnillisesti poikkeuksellisen hyviä, sillä koronapandemia aiheutti sen, että kotiin ja puutarhanhoitoon alettiin panostaa lisääntyneen kotonaolon ja vapaa-ajan lisäksi. Se, että teemme sopimuksen koko vuodeksi kerrallaan helpottaa arkea huomattavasti.”

– Minna Kemppainen, Pirilän Kukkatalon markkinointipäällikkö

Porvoon Autokatsastus

Displaymainonta lehden verkkosivulla toi lisää liikennettä verkon ajanvaraukseen!

Porvoon Autokatsastus on ensiluokkaisella ammattitaidolla ja palveluasenteella sekä ennen kaikkea erinomaisella tietotaidolla palveleva täyden palvelun katsastusasema. Sanomalehti Uusimaan verkkosivuilla näkyvän digikampanjan avulla saamme ohjattua asiakkaat suoraan verkon ajanvaraukseen, jolloin auton katsastusajan varaaminen käy asiakkaalta helposti ja nopeasti.

”Mainonta on ollut toimivaa ja se on tuonut lisää liikennettä verkon ajanvaraukseemme!”


Mainosmuoto: Displaymainonta
Käytetyt mediat: Uusimaa

Porvoon Autotarvike

”Paikallinen mainonta puree”

On tärkeää tunnistaa, mikä kanava toimii milläkin alalla. Hyvä esimerkki on automyynti: Porvoon Autotarvike on Etelä-Suomen Median lehden, Uusimaan, pitkäaikainen ilmoittaja-asiakas. Porvoon Autotarvikkeella nähdään, että ”printissä on voimaa”. Perinteinen, painetussa lehdessä näkyminen siivittää Porvoon Autotarvikkeen niihin tuloksiin, joita he ilmoittelullaan hakevat:

”Ilmoittelu Uusimaassa tuo meille asiakasvirtaa liikkeeseen. Parhaimmillaan ilmoitusten teho näkyy siten, että asiakas tulee lehti kainalossa kaupoille. Myös ilmoitettujen tuotteiden menekistä huomaa, että tuote on ollut Uusimaassa ilmoituksessa ja ilmoitus puree – kauppa käy.”

Kari Wilkman, Porvoon Autotarvike

Uusimaan ammattitaitoinen ja osaava ilmoitusmyynti saa Porvoon Autotarvikkeelta kehuja: Myynti on aktiivisesti yhteydessä, pitää huolta ja on aktiivinen asiakkaan suuntaan. Pysyvät, henkilökohtaiset suhteet myyjän ja asiakkaan välillä rakentavat luottamusta. Niillä on arvoa molemmille: myyjä ymmärtää yhteistyön tuloksena tarkasti asiakkaan tarpeita ja osaa neuvoa toimivimpien ratkaisujen rakentamisessa.

Porvoon Vaihtokaluste

”Tuttu, oma myyjä voi skaalata kampanjan vaikka koko maahan, jos tahdomme”

Brändimainonnan ja mediailmoittelun tavoitteena on tavallisimmin myynnin kehittäminen ja tuotetietoisuuden kasvattaminen asiakkaiden keskuudessa. Etelä-Suomen Median lehti Uusimaa on alueensa yrityksille haluttu ja tehokas kumppani. Uusimaan ilmoitukset tavoittavat ja vaikuttavat, on kyse sitten brändimarkkinoinnista tai tuoteilmoittelusta.

”Näkyminen Uusimaan kanavissa tuo kauppaa ja myyntiä, mitä ilmoittelulla tavoittelemmekin. Olemme tyytyväisiä myös siihen, miten Uusimaa sparraa meitä kampanjakokonaisuuksien rakentamisessa.”

-Kari Tuominen, Porvoon Vaihtokaluste

Hyvä yhteistyökumppani on painonsa arvoinen kultaa. Etelä-Suomen Median lehdet ovat paikallisia, mutta muodostavat koko Etelä-Suomen kattavan verkoston, jossa ilmoittelu eri medioissa ja kohderyhmän tavoittaminen yli aluerajojen on helppoa.

 

 

Putiikki Bra

Alusta asti sujuvaa yhteistyötä!

Putiikki Bra on naisten alusasuihin erikoistunut perinteinen kivijalkakauppa. Yrityksen perustana on laaja valikoima ja hyvä asiakaspalvelu. Erikoiskaupan asiakkaat tulevat hyvän palvelun perässä kauempaakin ostoksille. Putiikki Bra on käyttänyt yhtenä markkinointikeinonaan säännöllisesti mainostusta myös paikallisissa sanomalehdissä.

”Meillä on asiakkaita kaikista ikäluokista ja osa lukee edelleen printtilehteä digitaalisten vaihtoehtojen rinnalla. Eri mediat tukevat toisiaan ja uusien markkina-alueiden etsimisessä printtimedialla on suuri vaikutus, tästä on myös positiivisia kokemuksia. Lisäksi sujuva yhteistyö tutun myyntihenkilön kanssa helpottaa kampanjoiden suunnittelua.”

– Merja Järventausta, yrittäjä, Putiikki Bra


Mainosmuoto: Printtimainonta
Käytetyt mediat: Vihdin Uutiset, Länsi-Uusimaa, Länsiväylä

Romu Keinänen

Menestyksekästä yhteistyötä liki 20 vuoden ajan!

EY:n Vuoden yrittäjä 2019 -ehdokas Romu Keinänen vastaanottaa, noutaa ja ostaa kaikkea metalliromua ja romuautoja teollisuudelta sekä kotitalouksilta. Romu Keinäsen toimipisteitä löytyy Uudeltamaalta kaiken kaikkiaan kolme: Espoon Kauklahdessa, Mänkimiehentie 13:sta, Raaseporissa Hitsaajantie 28:ssa ja uusin toimipiste Vantaalla lentoaseman vieressä osoitteessa Degermosantie 4. Heidät tunnetaan Uudellamaalla paikallisena ja reiluna romukauppana, josta saa aina asiantuntevaa henkilökohtaista palvelua.

”Mainostamme säännöllisesti paikallislehdissä ja olemme tehneet Etelä-Suomen Median lehtien kanssa menestyksekkäästi yhteistyötä yrityksemme perustamisesta alkaen – siis liki 20 vuoden ajan. Yrityksellämme on myös hyviä kokemuksia Etelä-Suomen Median lehdistä ja verkosta rekrytointikanavana. Paikallisena toimijana meidän on tärkeää näkyä siellä missä asiakkaamme ovat!”


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta, rekrymainonta
Käytetyt mediat: Länsiväylä, Vantaan Sanomat, Länsi-Uusimaa, Vihdin Uutiset

Sinun-Vaate Salina

Kolmenkymmenen vuoden yhteistyö Keski-Uusimaan ja Keski-Uusimaa Viikon kanssa!

Sinun-Vaate Salina on Järvenpään keskustassa sijaitseva naistenvaatteiden erikoismyymälä, jonka valikoima on laaja ja vaatteita löytyy kokoja 36-52 käyttäville naisille. Sinun-Vaate Salina ja Etelä-Suomen Media ovat tehneet tiivistä yhteistyötä yli 30 vuoden ajan.

Liikkeen omistajan Pauliina Paavolan mielestä tehokkain mainosmuoto on printti-ilmoittelu ja siinä hän hyödyntää Keski-Uusimaata ja Keski-Uusimaa Viikkoa, jotka ovat ylivoimaisesti parhaat paikalliset mediat kohderyhmän tavoittamiseen.

Paavola ilmoittaa printissä noin neljä kertaa kuukaudessa ja mainonnan vaikutus on välitön. ”Sisällytämme usein ilmoitukseen jonkin lisäpalvelun esim. housujen lyhennyksen kaupan päälle, koska se aktivoi kohderyhmää ja saa asiakkaat kiinnostumaan”-

– Pauliina Paavola, liikkeen omistaja, Sinun-Vaate Salina


Mainosmuoto: Printtimainonta
Käytetyt mediat: Keski-Uusimaa, Keski-Uusimaa Viikko

Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK

Vahva panostus paikalliseen mediaan!

Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK on monialainen ammatillinen kouluttaja ja työelämän kehittäjä. Vuosittain TAKKissa opiskelee yli 12 000 aikuista. Koulutuksia, toimintaa ja oppimisympäristöjä kehitetään tiiviissä yhteistyössä työelämän ja yritysten kanssa. TAKKia ylläpitää Tampereen Aikuiskoulutussäätiö sr.

Tampereen Aikuiskoulutuskeskus käyttää printtimainonnassaan pääsääntöisesti Tamperelaista mutta on kokeillut myös bussimediaa ja ulkomainontaa hyvin tuloksin. Aikuiskoulutuskeskus ostaa Tamperelaisen kautta näkyvyyttä erilaisille koulutuksille, tapahtumille tai yksittäisille kohderyhmille.

”Yhteistyömme Tamperelaisen kanssa on sujuvaa ja olemme tyytyväisiä, että meihin otetaan myös nopealla aikataululla yhteyttä tarjoamalla ilmoitustilaa printissä.”

– Marjo Nieminen, TAKKin viestintäpäällikkö 

Tempur Brand Store

Myymälän kannalta yksi tärkeimmistä medioista on paikallislehti!

Tikkurin ja Iso Omenan TEMPUR-shopit tarvitsevat lehtikolmikkoa! Pääkaupunkiseudulla olemme sijoittuneet helppojen kulkuyhteyksien varrelle: Espoossa Isoon Omenaan ja Vantaalla Tikkuriin. Myyntimme on kasvanut joka vuosi lamasta huolimatta. Vahvuutemme on tutkitusti markkinoiden paras tyyny ja sänky: Tempurilla on tyytyväisimmät käyttäjät, se on paras selälle, paras allergikoille, siinä on paras design, paras laatu ja paras mainonta (Taloustutkimus 2017). Mainonnalla olemme saaneet viestittyä pääkaupunkiseudun asukkaille nämä tuotehyödyt ja myymälöiden sijainnin. TEMPUR mainostaa monissa medioissa, valtakunnallisesti ja jatkuvasti. Myymälän kannalta yksi tärkeimmistä medioista on kuitenkin paikallislehti.

”Ilman mainontaa asiakkaat eivät löydä meitä, ja erikoisliikkeemme jäisivät kilpailussa suurten hallien varjoon, joten siksi aion jatkaa mainontaa lehtikolmikossa sekä printissä että verkossa.”

– Arto Melanko, johtaja, TEMPUR Brand Store


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta
Käytetyt mediat: Helsingin Uutiset, Länsiväylä, Vantaan Sanomat

TH-Market Oy / Vahinkotavarakeskus

Paikallisilla medioilla tehoa ilmoitteluun!

TH-Market Oy / Vahinkotavarakeskus on vähittäistavarakauppa, joka myy vakuutusyhtiöiltä ostettua vahinkotavaraa sekä jäännös- ja tukkueriä edullisesti. Yritys tarjoaa monipuolisen valikoiman ja edulliset hinnat. Myymälät palvelevat kahdella eri paikkakunnalla, Vantaalla ja Riihimäellä.

TH-Market käyttää mainonnassaan laajasti Etelä-Suomen Median tilattavia- ja kaupunkilehtiä. Printti-ilmoittelua on kaksi kertaa kuukaudessa Aamupostissa, Keski-Uusimaassa, Keski-Uusimaa Viikossa, Mäntsälän Uutisissa, Nurmijärven Uutisissa sekä pääkaupunkiseudun kolmessa kaupunkilehdessä Helsingin Uutisissa, Vantaan Sanomissa ja Länsiväylässä. TH-Marketin hallituksen puheenjohtajan Tapio Plyhmin mukaan etu- ja takasivun ilmoituspaikat toimivat erinomaisesti.

”Printti-ilmoituksen vaikutus on pitkäaikainen. Viikonlopun lehdissä oleva ilmoitus kantaa tehollaan koko seuraavan viikon. Yhteistyö Etelä-Suomen Median kanssa on helppoa ja joustavaa, kun ilmoitustilan ostaminen hoituu tutun yhteyshenkilön kautta”.

Tapio Plyhm, hallituksen puheenjohtaja, TH-Market Oy


Mainosmuoto: Printtimainonta
Käytetyt mediat: Aamuposti, Keski-Uusimaa, Keski-Uusimaa Viikko, Nurmijärven Uutiset, Mäntsälän Uutiset, Helsingin Uutiset, Länsiväylä, Vantaan Sanomat