Referenssit

Etelä-Suomen Media on Uudenmaan johtava paikallismedia, jonka kautta saat tehokkaat markkinointikampanjat ja mainosratkaisut helposti ja nopeasti yhdellä kontaktilla. Palvelumme kattavat kaiken aina suunnittelusta toteutukseen, tulosten analysointiin ja jatkotoimenpiteisiin saakka. Olemme osa Mediatalo Keskisuomalaista ja asiakkaanamme sinulla on käytössäsi koko konsernin mediaverkosto, joka tavoittaa yli 2 miljoonaa suomalaista joka viikko!

Tutustu alta case-esittelyihin ja lue miten yhteistyö kanssamme on tuottanut tulosta!

Kiinnostuitko palveluistamme? Varaa ilmainen markkinointikartoitus tästä!

 

Laatukoru

Toimivaa yhteistyötä yhden luukun periaatteella!

Laatukoru on vuodesta 1972 asti Suomessa toiminut perheyritys, joka valmistaa vahvalla asiantuntijuudella laadukkaita ja yksilöllisiä koruja sekä myy koruja ja kelloja elämämme tärkeimpiin hetkiin ja saavutuksiin. Laatukoru palvelee 13 myymälässä sekä verkkokaupassa. Laatukorusta löydät alan huippubrändit sekä oman kultasepänverstaan valmistamat Silván-timanttikorut.

Yhteistyö Etelä-Suomen Median lehtien Helsingin Uutisten, Länsiväylän, Vantaan Sanomien ja Aamupostin kanssa on jatkunut jo useiden kymmenien vuosien ajan. Laatukoru vannoo printti-ilmoittelun nimeen ja siksi Etelä-Suomen Median lehdet kuuluvat mediavalikoimaan.

”Toimivan yhteistyön perustana on se, että asioiminen Etelä-Suomen Median kanssa on helppoa, vaivatonta ja ennen kaikkea kustannustehokasta yhden luukun periaatteella toimivaa. Kaikki mediaostot tapahtuvat yhden yhteyshenkilön kautta.”

”Erityisen hyvin mainonta printissä toimii kampanjalähtöjen, kuten alennus- ja juhlakampanjoiden yhteydessä”, toteaa Laatukorun toimitusjohtaja Ari Silvan. Printin ohella myös sähköiset kanavat ovat käytössä.

– Ari Silvan, toimitusjohtaja, Laatukoru


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta
Käytetyt mediat: Aamuposti, Helsingin Uutiset, Länsiväylä, Vantaan Sanomat

Noblessa-keittiöt

Paikalliset asiakkaat tavoitetaan parhaiten paikallisella sanomalehdellä!

Noblessa-keittiöt on Suomessa vuodesta 2011 toiminut keittiövalmistaja, jolla on laaja 33 myymälän verkosto eri puolilla Suomea. Noblessa-keittiöt on keittiövalmistajien numero yksi Euroopassa. Tuhansien tyytyväisten suomalaisasiakkaiden ansiosta kasvuvauhti on ollut esimerkillistä: Noblessasta on kehittynyt nopeimmin kasvava keittiöbrändi Suomessa työllistäen jo yli 140 suomalaista.

Noblessa-keittiöiden myymälöistä neljä sijaitsee Etelä-Suomen Median tilattavien sanomalehtien, Aamupostin, Keski-Uusimaan ja Länsi-Uusimaan vaikutusalueilla.

”Yhteistyö Etelä-Suomen Median lehtien kanssa on helppoa ja vaivatonta, koska palvelu toimii ns. yhden luukun periaatteella. Kaikki mediaostot saa hoidettua saman yhteyshenkilön kautta.” 

Yhteistyö Etelä-Suomen Median lehtien kanssa on jatkunut menestyksekkäänä jo vuosia ja paikallisena toimijana yritys kokee tärkeänä näkyä siellä missä asiakkaat ovat. Printti pitää pintansa ja siksi Etelä-Suomen Median paikalliset sanomalehdet toimivat oivana kanavana viestin kohdentamiseen. Printin ohella myös display-mainonta lehtien verkkosivuilla on toiminut. Maaliskuun lopun korona-piikistä huolimatta Noblessa-keittiöt jatkoi viikoittaista mainostamista jokaisella paikkakunnalla korostaen varovaisuutta myymälässä asioidessa. Näkyvyyttä oli niin printissä kuin sähköisissä kanavissakin. Mainonta oli pääosin muistuttavaa mainontaa. Parhaillaan meneillään oleva syksyn kampanja näkyy monikanavaisesti myös Etelä-Suomen Median printissä ja verkkosivuilla.

”Paikallista printtituotetta tarvitaan edelleen. Se toimii muistuttavana mainontana erikoisliikkeen palvelusta, kampanjoista ja tarjouksista. Säännöllinen esilläolo paikallisessa sanomalehdessä on tärkeää” Hyvinkään, Riihimäen, Lohjan ja Järvenpään myymälöiden kauppias Antti Willströmin toteaa.

– Antti Willström, Willsip Oy / Noblessa-keittiöt 


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta
Käytetyt mediat: Aamuposti, Keski-Uusimaa, Länsi-Uusimaa

OP Koti

Mutkaton yhteistyö ja printtimainonta toi positiivista näkyvyyttä!

OP Koti haluaa olla suunnannäyttäjä Uudenmaan kasvavassa asuntomarkkinoinnissa.

”Sujuva ja mutkaton yhteistyö Etelä-Suomen Median kanssa on tuottanut meille positiivista näkyvyyttä ja olemme onnistuneet lisäämään vetovoimaamme sekä asiakkaiden että henkilöstömme silmissä.”

Tuomas Tyrsky, toimitusjohtaja, OP Koti Uusimaa


Mainosmuoto: Printtimainonta
Käytetyt mediat: Länsiväylä, Länsi-Uusimaa, Vihtin Uutiset

Pakilan Apteekki

Parhaimmillaan asiakasmäärät ovat kasvaneet jopa 30 % kuukausivauhtia!

Laajensin Pakilan Apteekin aukioloaikoja erittäin reippaasti ja pohtiessani erilaisia markkinointiviestinnän kanavia, päädyin Helsingin Uutisiin. Länsiväylän ja Vantaan Sanomat otin mukaan kun tajusin miten hyvä sijainti apteekillani on. Yhteistyö median kanssa on ollut alusta asti ammattimaista ja joustavaa. Tavoittelin niitä henkilöitä, jotka tarvitsevat apteekkipalveluita arkisin, viikonloppuisin ja juhlapyhinä aikaisin aamulla tai myöhään illalla.

”Yksi ilmoitus ei riitä, vaan ilmoittelua on oltava paljon ja säännöllisesti, tästä lehtikolmikosta löytyi kustannustehokas tapa siihen. Kampanjoimme sekä printissä että verkossa.”

Parhaimmillaan asiakasmäärät ovat kasvaneet jopa 30 % kuukausivauhtia. Kasvu tulee pitkistä ilta-aukioloajoista, lauantaista ja sunnuntaista. Näitä aukioloaikoja olen markkinoinut Helsingin Uutisissa, Vantaan Sanomissa ja Länsiväylässä. Apteekkimaksu eli apteekkivero leikkaa myyntikatetta lääkemyynnin kasvaessa progressiivisesti ja voimakkaasti eli myyntikate on kasvanut selvästi vähemmän kuin asiakasmäärät. Asiakkaani ovat hyötyneet kattavista aukioloajoista ja olen pystynyt tarjoamaan töitä uusille ihmisille. Uskon, että hyödyn tästä myös taloudellisesti pidemmällä aikavälillä. Aion jatkaa Helsingin Uutisten, Länsiväylän ja Vantaan Sanomien käyttämistä markkinoinnissani.

– Jari Kokkonen, apteekkari


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta
Käytetyt mediat: Helsingin Uutiset, Länsiväylä, Vantaan Sanomat

Porvoon Autokatsastus

Displaymainonta lehden verkkosivulla toi lisää liikennettä verkon ajanvaraukseen!

Porvoon Autokatsastus on ensiluokkaisella ammattitaidolla ja palveluasenteella sekä ennen kaikkea erinomaisella tietotaidolla palveleva täyden palvelun katsastusasema. Sanomalehti Uusimaan verkkosivuilla näkyvän digikampanjan avulla saamme ohjattua asiakkaat suoraan verkon ajanvaraukseen, jolloin auton katsastusajan varaaminen käy asiakkaalta helposti ja nopeasti.

”Mainonta on ollut toimivaa ja se on tuonut lisää liikennettä verkon ajanvaraukseemme!”


Mainosmuoto: Displaymainonta
Käytetyt mediat: Uusimaa

Putiikki Bra

Alusta asti sujuvaa yhteistyötä!

Putiikki Bra on naisten alusasuihin erikoistunut perinteinen kivijalkakauppa. Yrityksen perustana on laaja valikoima ja hyvä asiakaspalvelu. Erikoiskaupan asiakkaat tulevat hyvän palvelun perässä kauempaakin ostoksille. Putiikki Bra on käyttänyt yhtenä markkinointikeinonaan säännöllisesti mainostusta myös paikallisissa sanomalehdissä.

”Meillä on asiakkaita kaikista ikäluokista ja osa lukee edelleen printtilehteä digitaalisten vaihtoehtojen rinnalla. Eri mediat tukevat toisiaan ja uusien markkina-alueiden etsimisessä printtimedialla on suuri vaikutus, tästä on myös positiivisia kokemuksia. Lisäksi sujuva yhteistyö tutun myyntihenkilön kanssa helpottaa kampanjoiden suunnittelua.”

– Merja Järventausta, yrittäjä, Putiikki Bra


Mainosmuoto: Printtimainonta
Käytetyt mediat: Vihdin Uutiset, Länsi-Uusimaa, Länsiväylä

Romu Keinänen

Menestyksekästä yhteistyötä liki 20 vuoden ajan!

EY:n Vuoden yrittäjä 2019 -ehdokas Romu Keinänen vastaanottaa, noutaa ja ostaa kaikkea metalliromua ja romuautoja teollisuudelta sekä kotitalouksilta. Romu Keinäsen toimipisteitä löytyy Uudeltamaalta kaiken kaikkiaan kolme: Espoon Kauklahdessa, Mänkimiehentie 13:sta, Raaseporissa Hitsaajantie 28:ssa ja uusin toimipiste Vantaalla lentoaseman vieressä osoitteessa Degermosantie 4. Heidät tunnetaan Uudellamaalla paikallisena ja reiluna romukauppana, josta saa aina asiantuntevaa henkilökohtaista palvelua.

”Mainostamme säännöllisesti paikallislehdissä ja olemme tehneet Etelä-Suomen Median lehtien kanssa menestyksekkäästi yhteistyötä yrityksemme perustamisesta alkaen – siis liki 20 vuoden ajan. Yrityksellämme on myös hyviä kokemuksia Etelä-Suomen Median lehdistä ja verkosta rekrytointikanavana. Paikallisena toimijana meidän on tärkeää näkyä siellä missä asiakkaamme ovat!”


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta, rekrymainonta
Käytetyt mediat: Länsiväylä, Vantaan Sanomat, Länsi-Uusimaa, Vihdin Uutiset

Tempur Brand Store

Myymälän kannalta yksi tärkeimmistä medioista on paikallislehti!

Tikkurin ja Iso Omenan TEMPUR-shopit tarvitsevat lehtikolmikkoa! Pääkaupunkiseudulla olemme sijoittuneet helppojen kulkuyhteyksien varrelle: Espoossa Isoon Omenaan ja Vantaalla Tikkuriin. Myyntimme on kasvanut joka vuosi lamasta huolimatta. Vahvuutemme on tutkitusti markkinoiden paras tyyny ja sänky: Tempurilla on tyytyväisimmät käyttäjät, se on paras selälle, paras allergikoille, siinä on paras design, paras laatu ja paras mainonta (Taloustutkimus 2017). Mainonnalla olemme saaneet viestittyä pääkaupunkiseudun asukkaille nämä tuotehyödyt ja myymälöiden sijainnin. TEMPUR mainostaa monissa medioissa, valtakunnallisesti ja jatkuvasti. Myymälän kannalta yksi tärkeimmistä medioista on kuitenkin paikallislehti.

”Ilman mainontaa asiakkaat eivät löydä meitä, ja erikoisliikkeemme jäisivät kilpailussa suurten hallien varjoon, joten siksi aion jatkaa mainontaa lehtikolmikossa sekä printissä että verkossa.”

– Arto Melanko, johtaja, TEMPUR Brand Store


Mainosmuoto: Printti- ja displaymainonta
Käytetyt mediat: Helsingin Uutiset, Länsiväylä, Vantaan Sanomat